کد خبر : 42544

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری خودرو خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا در خصوص شلوغی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودروها، گفت: آمار مراجعان به مرکز شماره‌گذاری پلیس در اولین روز آغاز به کار مراکز در 6 اردیبهشت 41 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است؛ البته این کاهش آمار نیز می‌تواند به دلیل اجرای طرح پذیرش خودروها بر اساس زوج و فرد بودن شماره پلاک آنها باشد.

وی تصریح کرد: بعد از حدود 40 روز تعطیلی مراکز شماره‌گذاری درست است که با تجمع افراد مواجه باشیم؛ اما این تجمع بیشتر در صف خودروها است چرا که به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های مرکز، تدابیر خاصی را به مراحل اجرا گذاشته تا ورودی افراد به گونه‌ای نباشد که موجب ازدحام در سالن ها شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا  افزود: ‌به واسطه این تدبیر است که در حال حاضر در برخی مراکز با صف خودروها در ورودی مراکز مواجه هستیم.

سرهنگ محمدی اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و سریعتر و جلوگیری از ازدحام مراجعان, ساعت کاری مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور که از روز ششم اردیبهشت 7 تا 14 در نظر گرفته شده بود به 7 تا 17 افزایش پیدا کرد؛ این افزایش ساعت کار در تهران لحاظ شده و به استان‌ها نیز ابلاغ شده تا در صورت حضور ارباب رجوع کار وی را انجام دهند.

وی از تدابیر پلیس راهور در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: صندلی‌ها علامت گذاری شده، خط کشی‌های لازم در مورد چگونگی مراجعه و ایستادن افراد در پشت گیت ها در سالن‌ها اجرا شده و دستگاه‌های نوبت‌دهی نیز در ورودی سالن‌ها تعبیه شده است؛‌اما متاسفانه خیلی از مراجعان موارد پیش‌بینی شده را رعایت نکرده و حتی ماسک هم نمی‌زنند؛ به این دلیل است که مجبور هستیم تعداد ورودی به سالن‌ها را محدود کنیم تا تجمع در سالن ایجاد نشود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا با تاکید دوباره بر این مطلب که با توجه به اجرای طرح شماره‌گذاری خودروها به صورت زوج و فرد تعداد مراجعان کمتر شده مهمترین مشکل موجود را عدم اعتبار وکالتنامه‌های فروش خودرو دانست و گفت:‌این مسئله از طریق پلیس به ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع داده شده تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها