کد خبر : 42320

آغاز پیش فروش خودرو 99 با عرضه 5 خودرو

آغاز پیش فروش خودرو 99 با عرضه 5 خودرو

پیش فروش خودرو در سال 99 در شرایطی آغاز می شود که ویروس کرونا برنامه تولید و عرضه خودرو را در سال جدید از حالت نرمال خارج کرده و موجب شد تا عنان قیمت خودرو به دست دلالان و سفته بازان بیفتد. اما استارت پیش فروش خودرو می تواند نقدینگی سرگردانی که قصد ورود به بازار خودرو را دارد به مسیر درست آن یعنی صنعت خودرو و تولید هدایت کند.

به گزارش خودروتک، در حالی که در ششمین روز در دومین ماه از سال به سر می بریم سرانجام سایپا چراغ پیش فروش خودرو را روشن کرد. در این برنامه پیش فروش خودرو 5 محصول ارائه شده است. این برنامه پیش فروش از ساعت 11 امروز آغاز می شود.

پیش فروش خودرو البته در شرایطی می تواند به آرامش بازار خودرو منجر شود که خودروساز بتواند محصول را به دست مصرف کننده واقعی برساند. اگر چه در سال گذشته شاهد بودیم که برای پیش فروش خودرو شرایط سختگیرانه ای در نظر گرفته شده بود، اما باز هم در نهایت بسیاری از متقاضیان واقعی خودرو امکان ثبت نام پیدا نمی کردند و حتی مساله استفاده از ربات های نرم افزاری برای ثبت نام خودرو نیز به میان آمد.

امسال در شرایطی که بازار خودرو یک ماه را در تعطیلات به سربرده و عملا عرضه قابل توجهی وجود نداشته است، لزوم نظارت بیشتر نهادهای نظارتی بر پیش فروش خودرو و هدایت آن به سمت تقاضای واقعی بیش از پیش احساس می شود.

در جدول زیر می توانید خودروها و شرایط پیش فروش خودرو امروز سایپا را ملاحظه کنید.

پیش فروش خودرو سایپا در شنبه 6 اردیبهشت 99

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها