کد خبر : 41607

اختلاف بر سر شیوه قیمت گذاری خودرو

اختلاف بر سر شیوه قیمت گذاری خودرو

قیمت گذاری خودرو همواره یک چالش برای متولیان امر بوده است. افزایش قیمت کارخانه موجب افزایش قیمت خودرو در بازار می شود و فریز قیمت کارخانه نیز خودروسازان را در تامین نقدینگی با دشواری مواجه می کند. شاید به همین دلیل است که جلسه روز گذشته برای تصمیم گیری در خصوص نحوه قیمت گذاری خودرو به سرانجام نرسید.

به گزارش خودروتک، با آغاز سال 99 چکش‌کاری مسئولین برای تعیین دستورالعملی جدید برای خودرو شروع شده است. اما بروز اختلاف در اعضای حاضر در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار باعث شد تا همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف بماند.

بر همین اساس در هشتاد و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار که دوشنبه 25 فروردین ماه برگزار شد، گزارش دبیرخانه کمیته تنظیم بازار خودرو از فرآیندها و ضوابط سیاست‌گذاری این بخش و تعیین دستورالعمل تعیین نرخ خودرو توسط معاونت امور صنایع، مرکز ملی رقابت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خوانده شد. اما بروز اختلافات میان اعضای حاضر در جلسه باعث شد تا همچنان دستورالعمل قیمت خودرو بلاتکلیف بماند و بررسی آن به جلسات آینده این ستاد موکول شود.

در این جلسه اختلاف نظر بر سر قیمت خودرو به‌حدی بود که در نهایت قرار شد گزارشات ارائه‌شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند و در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها