کد خبر : 40500

ورود خودرو با پلاک های غیربومی به ورامین ممنوع شد

ورود خودرو با پلاک های غیربومی به ورامین ممنوع شد

فرماندار ورامین گفت: به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا ابلاغی وزارت کشور، ورودی های فرعی منتهی به ورامین مسدود و تنها خودروهای پلاک ورامین حق ورود به شهر را دارند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، حسین کاغذلو عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی در ورامین اظهار داشت: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: براساس این طرح، تمامی ورودهای فرعی منتهی به ورامین از شهرستان‌های قرچک، پاکدشت، پیشوا و محور قم – گرمسار مسدود شده و تنها از دو مسیر اصلی قرچک، پیشوا و محور چرمشهر امکان ورود به شهرستان ورامین وجود دارد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: مسیر پوئینک، جاده روستای خورین، جاده کانال و جاده سعدآباد حد فاصل شهرستان‌های پاکدشت و ورامین و مسیرهای فرعی و زیرگذرهای محور قم – گرمسار به سمت شهرستان جوادآباد به طور کامل مسدود خواهد شد.

کاغذلو همچنین تصریح کرد: صرفاً افراد بومی و ساکن ورامین مجاز به ورود به شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است، از این رو در منطقه خیرآباد در مرز ورامین و قرچک و در منطقه دهماسین، مرز بین ورامین و پیشوا ایستگاه‌هایی مستقر شده که نسبت به شناسایی افراد بومی و غیربومی اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: براساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی که پلاک خودروی آن‌ها تهران و سایر شهرستان‌های کشور است، با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو می‌باشد.

فرماندار شهرستان ورامین همچنین با اشاره به وضعیت تردد کارمندان بومی که از دیگر شهرها هستند نیز گفت: کارکنان ادارات دولتی، کارخانه‌های مستقر در شهرستان، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که خارج از شهرستان سکونت دارند با ارائه کارت شناسایی مربوط به اداره و نهاد می‌توانند به ورامین عزیمت کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها