کد خبر : 40095

محدودیت های جدید برای سفر به کیش

محدودیت های جدید برای سفر به کیش

شورای سلامت کیش تصمیم گرفت پروازهای ورودی به کیش مسدود شود و صرفا افرادی که لازم است در جزیره حضور یابند مانند پزشکان و کادر نیروهای نظامی و انتظامی با تایید صلاحیت و نامه‌ای که رسما ارگان‌ها ارائه خواهند کرد بتوانند نسبت به تهیه بلیت سفر به کیش اقدام کنند و بلیت فروشی برای افراد عادی تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد داشت.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ، سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه ساکنان جزیره کیش که برای تعطیلات به مسافرت رفته قطعا برای بازگشت بعد از تعطیلات نوروز دچار مشکل خواهند شد، تصریح کرد: برای بازگشت مسافران ضوابط سختگیرانه ایی درحال تدوین است که ویروس کرونا در جزیره ایجاد مشکل نکند.

سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به اینکه امروز کمیته این موضوع تشکیل شد و ضوابطی تعیین شد، اضافه کرد: افراد متقاضی سفر به کیش می‌باست گواهی سلامت را قبل از اخذ بلیت با فرم خود اظهاری تهیه کنند.

رضانیا ادامه داد: پروازها در ابتدای برقراری از یک مبدا که تهران خواهد بود شروع خواهد شد و مسافران سایر شهرها باید از تهران به جزیره کیش بازگردند.

سخنگوی شورای سلامت کیش خاطرنشان کرد: مسافران جزیره کیش می‌بایست قبل از تهیه بلیت به پزشکان معتمد که معرفی خواهند شد مراجعه و گواهی سلامت را اخذ کنند و بعد از فرم خوداظهاری نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

رضانیا با اشاره به اینکه در فرودگاه و بندرگاه کیش هم ضوابط قرنطینه‌ای سختگیرانه‌ای لحاظ خواهد شد، عنوان کرد: افرادی که علائمی داشته باشند یا برخورد با بیمار مثبت داشته باشند در شهرهای مبدا قطعا به قرنطینه اجباری با هزینه شخصی ارجاع داده خواهند شد و اجازه تردد در جزیره نخواهند داشت.

وی در پایان گفت: توصیه می‌کنم سفر انجام نشود ولی برای خروج مسافران تدابیری در دست انجام است که مسافران بتوانند به شهرهای خود بازگردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها