کد خبر : 39322

چشم انداز قیمت خودرو داخلی تا پایان سال 98

چشم انداز قیمت خودرو داخلی تا پایان سال 98

قیمت خودرو تا در آینده نزدیک چه خواهد شد. این سوالی است که بسیاری از کسانی که قصد خرید خودرو دارند به دنبال جواب مناسبی برای آن هستند. یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: آنچه مسلم است قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد یافت. بنابراین مردم نگران نباشند قیمت خودرو داخلی تا پایان سال روند باثباتی دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو در بازار طی هفته اخیر باتوجه به شیوع کرونا در کشور کاهش نسبی داشت و باعث شد که بازار خودرو آرام شود، براساس گفته برخی کارشناسان قیمت خودرو  در سال ۹۹ هم تعادل قیمتی خواهد داشت و مردم برای خرید خودرو عجله نکنند. در کل چشم انداز قیمت خودرو در شرایط کنونی افزایشی نیست.

یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای داخلی تا پایان هفته ارزان خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش قیمت خودرو شده است. در حقیقت این ویروس باعث شده که روند معاملات در بازار کاسته و نمایشگاه‌داران خودرو نیز روند تعطیلی را در پیش بگیرند.

مهدی دادفر افزود: قیمت دلار هم امروز به ۱۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید، آنچه مسلم است قیمت خودرو تا پایان سال افزایش نخواهد یافت. بنابراین مردم نگران نباشند قیمت خودروهای داخلی تا پایان سال روند باثباتی دارد.

او با اشاره به روند تولید خودروسازان اظهار کرد: چنانچه خودروسازان بتوانند نیاز بازار را به موقع تحویل دهند و تیراژ خود را افزایش دهند قطعا قیمت خودروهای داخلی تا ۱۰ درصد دیگر هم ارزان خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها