کد خبر : 39268

اعلام جزئیات مسدود بودن جاده های شمالی

اعلام جزئیات مسدود بودن جاده های شمالی

مقام مسئول مرکزی مدیریت راه‌ها گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و وضعیت فعلی استان گیلان تردد همه خودروها غیر از پلاک بومی در مسیرهای ورودی استان شامل آزادراه قزوین ـ رشت، محور اردبیل ـ آستارا و جاده رامسر ـ چابکسر ممنوع است.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس ، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت فعلی استان گیلان تردد همه خودروها غیر از پلاک بومی در مسیرهای ورودی استان شامل آزادراه قزوین ـ رشت، محور اردبیل ـ آستارا و جاده رامسر ـ چابکسر ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از ورود خودروهایی که قصد سفر و اقامت به مازندران را دارند جلوگیری می‌شود. البته تردد وسایل نقلیه که حضور آنها در محورهای استان ضرورت دارد بلامانع است.

وی افزود: محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.

محرابی‌نیا با بیان اینکه در محورهای تهران ـ شمال بارش خاصی گزارش نشده است، گفت: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت تردد روان است.

وی از مردم خواست از سفر غیرضروری طبق تأکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا خودداری کنند.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: محور تایباد ـ دوغارون در خراسان رضوی که به علت واژگونی تریلر حامل مواد سوختی و به منظور تأمین ایمنی و امنیت مسدود شده بود، بازگشایی شد.

* رصد تردد خودروها از طریق 2285 دستگاه ترددشمار جاده‌ای

وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2285 دستگاه تردد‌شمار انجام می‌شود که طبق آخرین اطلاع این ترددشمارها در شبانه‌روز گذشته تردد خودرو در جاده‌ها نسبت به روز قبل 2.2 درصد کاهش دارد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز 19 اسفند از محورهای هراز، فیروزکوه و جاده تهران ـ سمنان ـ مشهد ممنوع است.

محرابی‌نیا اظهار داشت: در محور هراز تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز یکشنبه 18 اسفند از رودهن به آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه تردد خودرو از ساعت 17 تا 24 همان روز از آبسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد کامیون غیر از مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 امروز 16 اسفند و روز 18 اسفند ممنوع است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها