کد خبر : 39205

ایران خودرو و سایپا این روزها چطور کار می کنند؟

ایران خودرو و سایپا این روزها چطور کار می کنند؟

دبیر انجمن خودروسازان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا شیوع بیماری کرونا خودروسازان را تعطیل نکرده است؟ گفت: شیوع بیماری کرونا تا به این لحظه منجر به تعطیلی بنگاه‌های خودروسازی کشور نشده است. فعلا خودروسازان پر قدرت مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت نیوز ، احمد نعمت‌بخش در ادامه افزود: خودروسازان کارگران خود را ایزوله می‌کنند و افراد با رعایت نکات بهداشتی همچنان مشغول کار هستند.

او در بخش دیگر سخنانش از کاهش میزان تولید خودرو در ماه‌های پایانی سال خبر داد و گفت: به دلیل تشدید تحریم‌های بین‌المللی، توقف خطوط خودروهای چینی و کاهش واردات قطعات چینی تیراژ تولید خودروها کاهش یافت. در گذشته میزان تولید خودروی خودروسازان به دو هزار دستگاه در روز می‌رسید این در حالی است که در ماه‌های پایانی سال میزان تولید خودروها به هزار و ۶۰۰ دستگاه در روز رسیده است.

توضیحات نعمت‌بخش درحالیست که سایپا اعلام کرده ساعات کاری پرسنل و شیفت‌های کاری سایپا بدین شکل شده که شیفت کاری اول از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه، شیفت کاری دوم از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و شیفت کاری سوم از ساعت ۲۰ تا ۴۵ دقیقه بامداد خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها