کد خبر : 38703

احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک از روز شنبه

احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک از روز شنبه

اگر اعضای شورای ترافیک به جمع بندی‌های لازم برسند، از شنبه تغییرات در زمان و قیمت عوارض محدوده طرح‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش  خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در توضیح ساز و کار تغییر زمان طرح‌های ترافیکی در پایتخت به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: قرار است در شورای شهر تهران جلسه‌ای برگزار شود تا بر اساس آن جهت کنترل ویروس کرونا تا پایان سال ساعت اجرای طرح‌های ترافیکی کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: همواره تلاش ما در مدیریت شهری این بود تا مردم بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اما این بار تلاش ما این است که مردم کمتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا به نوعی شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

جمالی نژاد ادامه داد: میزان کاهش ساعت اجرای طرح ترافیک در شورای ترافیک تصمیم گیری می‌شود و باید اعلام کنم که تنها موضوعی که در شورای ترافیک درباه آن بحث می‌شود، زمان اجرای طرح‌های ترافیک در پایتخت است، اما می‌توان برای استفاده بیشتر شهروندان از خودرو شخصی میزان عوارض محدوده‌های ترافیکی را در 3 هفته پایانی سال جاری کاهش داد.

او تاکید کرد: اگر اعضای شورای ترافیک به جمع بندی‌های لازم برسند، از شنبه تغییرات در زمان و قیمت عوارض محدوده طرح‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها