کد خبر : 35516

این خودرو شاید پیکان جدید باشد (عکس لو رفته)

این خودرو شاید پیکان جدید باشد (عکس لو رفته)

رونمایی خودرو توگ به عنوان اولین خودرو ملی ترکیه در هفته گذشته، یک بار دیگر بحث داشتن یک خودرو روزآمد در سبد محصولات ملی کشورمان را داغ کرد. حالا تصاویری به صورت لو رفته منتشر شده است که تایید رسمی ندارند اما گفته می شود این خودرو احتمالا کراس اوور ایران خودرو است. خودرویی که البته برنامه تولیدی فعلا برای آن اعلام نشده است.

به گزارش خودروتک، داشتن خودرو ملی به روز می تواند بسیاری از مشکلات کنونی عرضه خودرو در کشور را برطرف کند. چرا که خودرو با پلتفرم ملی کمترین میزان نیاز به قطعه از خارج کشور را خواهد داشت و از سوی دیگر طراحی خوب و روزآمد موجب می شود تا هجوم به محصولات وارداتی و مونتاژی خارجی مانند خودروهای چینی کمتر شود.

درحالی که تنها اخباری جزئی درباره تولید نخستین خودروی کراس اوور ملی یا پروژه نیو پیکان از سوی ایران خودرو منتشر شده است و تصویری از این خودرو تنها به حالت گرافیکی بر روی پرده ای در ایران خودرو منتشر شده است ، حالا مجله خودرو تصاویری را گذاشته که ادعا می شود شبیه به کراس اوور ملی ایران خودرو است.

بعضی اطلاعات اولیه حاکی از آن است که نام‌های گوناگونی برای پروژه کراس اوور ملی در نظر گرفته شده و حتی نام «نیو پیکان» هم در این فهرست قرار دارد.

تصاویر خودروی زیبایی که اگر واقعا در این کلاس و تیپ ساخته شود رقیبی جدی برای خودروی ملی جدید ترکیه‌ای هاست.

کراس اوور ایران خودرو پروژه نیو پیکان

کراس اوور ایران خودرو پروژه نیو پیکان

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها