کد خبر : 35171

تصاویر جدید از داخل کابین سایپا کوئیک R

تصاویر جدید از داخل کابین سایپا کوئیک R

سایپا در تدارک معرفی نسخه جدید و متفاوت کوییک است. گویا قرار است تا در کنار تولید کوییک معمولی در سایپا و کوییک آر در پارس خودرو، نسخه ای دیگر از هاچ بک کراس در این گروه خودروسازی تولید شود.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین، به عبارت ساده تر می توان گفت که در آینده نزدیک کوییک با سه تیپ ظاهری در بازار حضور خواهد داشت و قطعا در بحث برخی امکانات نسبت به هم متفاوت می شوند.

چندی پیش سایپا با انتشار تصاویر بازدید وزیر دفاع از مرکز تحقیقات این شرکت، ناخواسته عکس نه چندان واضحی را از کابین کوییک فیس لیفت منتشر کرد. حال تصاویر جدید، نشان میدهد که کوییک فیس لیفت در بخش سپرها با تغییرات ساختاری همراه شده است.

آن طور که مشخص است، کوییک جدید با تغییر در بخش طراحی سپر و جلو پنجره رونمایی خواهد شد. البته که تصویر مورد بحث مربوط به نمونه پروتوتایپ (نسخه اولیه) کوییک فیس لیفت است و برای همین از متریال مخطوط طراحی اولیه در ساخت آن استفاده شده است.

همچنین منابع خبری می گویند که در کنار تغییر کلی کابین و جلو پنجره و سپر جلو، سپر عقب هم با تغییر همراه خواهد شد و باعث می شود تا کوییک فیس لیفت در نمای پشت هم متفاوت از کوییک معمولی و کوییک آر باشد. همچنین احتمال دارد که نسخه نهایی کوییک جدید با گرافیک متفاوت کاسه چراغ به بازار بیاید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها