کد خبر : 34889

خط و نشان جدید پلیس برای رانندگان متخلف

خط و نشان جدید پلیس برای رانندگان متخلف

رئیس پلیس راه ناجا گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند، تکلیف قانونی ما مشخص است، با هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد برخورد می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم ، سردار سیدتیمور حسینی با بیان اینکه خودرو‌هایی که بیش از سه مورد تخلفات حادثه‌ساز مکرر داشته باشند با دستور مقام قضایی می‌توان آن‌ها را تا ۱۰ روزه متوقف کرد، تصریح کرد: در صورت تکرار تخلف بعد از ترخیص، قطعاً مجازات‌های سنگین‌تری را پیش‌بینی و اعمال خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه ناجا با تاکید بر این نکته که رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند گفت: تکلیف قانونی ما مشخص است، با هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد برخورد می‌شود، شرایط خودرو‌های شوتی که سرعت‌های غیر مجاز دارند، سیستم‌های پلیس راه در مرکز شرایط تخلفاتی این خودرو‌ها را رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: بعد از مدتی شکایت‌هایی به صورت سیستمی بر روی سوابق خودرو‌های متخلف در سامانه شماره گذاری ثبت می‌شود و این اخطاری جدی به کسانی است که دارند با امنیت و سلامت دیگران بازی می‌کنند.

سردار حسینی با هشدار به رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات خودرو‌های شوتی به دیگران آسیب رسانده‌اند، و این موضوع مطالبه جامعه است که ما باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در محور‌های مواصلاتی کشور تردد می‌کنند ایجاد کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها