کد خبر : 34570

جزئیات سهمیه 800 لیتری برای این خودروها

جزئیات سهمیه 800 لیتری برای این خودروها

قنادان درباره ارائه سهمیه مازاد به رانندگان تاکسی‌های ون توضیحاتی داد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  در تشریح فراخوان ارائه شده برای تاکسی‌های ون گفت: با توجه به تلاش های انجام شده از ابتدای دی ماه در کارت سوخت جدید تاکسی های ون علاوه بر سهمیه  600 لیتری سهمیه 200 لیتری مازاد نیز درنظر گرفته و در کارت سوخت رانندگان شارژ می شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: سهمیه ماه آینده رانندگان تاکسی ون از 600 لیتر به 800 لیتر افزایش می یابد.

قنادان تاکید کرد: سهمیه مازاد 200 لیتری تنها برای تاکسی ون‌هایی لحاظ می‌شود که دارای پروانه معتبر تاکسیرانی هستند واگر بعد از این اقدام رانندگانی نسبت به دریافت نکردن 200 لیتر سهمیه مازاد اعتراضی داشته باشند به طور حتم جزء رانندگانی هستند که پروانه فعال تاکسیرانی ندارند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در تشریح دیگر اقدام‌های سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی گفت: بسیاری از رانندگان تاکسی های دوگانه سوز پس از سهمیه بندی بنزین با مشکل‌های بسیاری در سوختگیری مواجه هستند که ما در سازمان تاکسیرانی با رایزنی‌های انجام شده به دنبال اختصاص ایستگاه‌های گاز CNG تنها به رانندگان تاکسی هستیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها