کد خبر : 34319

تداوم سیگنال کاهش قیمت خودرو / قیمت پراید در آستانه 48 میلیون

تداوم سیگنال کاهش قیمت خودرو / قیمت پراید در آستانه 48 میلیون

بازار خودرو دیروز نیز یک روز کاهشی را پشت سر گذاشت. هر چند شاید برای خریداران هنوز قیمت ها نسبت به قیمت اواخر تابستان فاصله زیادی داشته باشد اما سیگنال کاهش قیمت خودرو چند روزیست که در بازار جریان دارد. با ایجاد ثبات در بازارهای دیگر به ویژه بازار ارز انتظار می رود روند کاهش قیمت خودرو نیز تداوم پیدا کند. به این ترتیب قیمت پراید 131 در آستانه ورود به کانال 48 میلیون تومان قرار گرفت.

به گزارش خودروتک، سیگنال کاهش قیمت خودرو می تواند برای خریداران واقعی این معنی را بدهد که با صبر کردن می توانند از قیمت های کاذب شارژ شده توسط دلالان خودرو عبور کرده و در بازه زمانی خوش قیمت تری اقدام به خرید کنند.

از سوی دیگر 2 عامل می تواند قیمت خودرو را بیش از این کاهش دهد. نخست افزایش تولید است که لازمه آن تامین نقدینگی خودروسازان از سوی سیستم بانکی است و مساله دوم تمرکز خودروسازان رو تولید خودروهایی که می توانند بدون کسری قطعه آن را تولید کرده و در قالب فروش فوری به بازار عرضه کنند.

برای اساس از آغاز هفته شاهد کاهش قیمت پراید بودیم این کاهش قیمت دیروز نیز تا سقف ۵۰۰ هزارتومان پیش رفت. این کاهش ها باعث شد تا قیمت پراید 131 که هفته گذشته از 50 میلیون تومان عبور کرده بود اکنون در آستانه ورود به کانال 48 میلیون تومان قرار بگیرد.

دیروز قیمت پراید ۱۱۱ (سفید) با ۲۰۰ هزارتومان، قیمت پراید۱۳۱ (سفید) با ۳۰۰ هزارتومان و قیمت پراید ۱۳۲ (سفید) که بیشترین کاهش را در میان این مدل ها داشت با ۵۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ترتیب به ۵۳ میلیون و۳۰۰ هزارتومان، ۴۹ میلیون و۱۰۰ هزارتومان و ۵۱ میلیون تومان رسید.

 همچنین این کاهش قیمت در رنگ های دیگر این مدل پراید ها هم دیده می شود به طوری که پراید  ۱۱۱ (تنوع رنگ) با کاهش ۲۰۰ هزارتومانی به قیمت ۵۳ میلیون و۸۰۰ هزارتومان وپراید ۱۳۱ (تنوع رنگ) با کاهش ۴۰۰ هزارتومانی به قیمت ۴۹ میلیون و۶۰۰هزارتومان و پراید ۱۳۲(تنوع رنگ) نیز با کاهش ۳۰۰ هزارتومانی به قیمت ۵۱ میلیون و۵۰۰ هزارتومان معامله شد.

منبع قیمت: خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها