کد خبر : 33975

این روزها هر کسی به بازار خودرو ورود کند ضرر می بیند

این روزها هر کسی به بازار خودرو ورود کند ضرر می بیند

موتمنی با بیان اینکه نرخ واقعی خودرو مشخص نیست، گفت: مشتری در بازار وجود ندارد، اما افزایش نرخ در فضای مجازی غوغا می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره دلایل افزایش نرخ خودرو اظهار کرد: زمانی که نرخ ارز افزایش می‌یابد، بازار خودرو نیز آشفته می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو افزود: زمانی که ثبات ارزی وجود نداشته باشد، قیمت‌ها در بازار نیز ثبات نخواهد داشت و سلیقه‌ای اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازار تابع عرضه و تقاضاست، گفت: درحال‌حاضر تقاضایی در بازار نمی‌بینیم و با توجه به بالا رفتن نرخ ارز، کسی اقدام به فروش نمی‌کند.

موتمنی با بیان اینکه البته برخی افراد در این میان با در اختیار داشتن خودرو، قیمت‌سازی می‌کنند تا بیشترین سود را داشته باشند، بیان کرد: مشتری در بازار وجود ندارد، اما افزایش نرخ در فضای مجازی غوغا می‌کند.

وی افزود: با توجه به نوسان نرخ ارز، نرخ واقعی خودرو مشخص نیست و قیمت‌ها را بالا اعلام می‌کنند.

موتمنی ادامه داد: نرخ پراید ۱۱۱ در حالیکه در فضای مجازی ۵۵ میلیون تومان اعلام می‌شود، اما در بازار ۵۲ میلیون تومان هم خرید و فروش نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: در این بازار هیجانی هر کسی ورود کند متضرر می‌شود و باید در انتظار ثبات نرخ ارز بود.

وی اظهار کرد: شرایط بازار از ابتدای سال به گونه‌ای بود که خودروی مزدا با نرخ ۵۰۰ میلیون تومان، ۳۳۰ میلیون تومان و ۲۵۰ میلیون تومانی هم خرید و فروش شدهو تجربه این نوسان‌ها موجب شده درحال‌حاضر خریدار و فروشنده‌ای در بازار وجود نداشته باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها