کد خبر : 3308

تکلیف ثبت نام کنندگان محصولات رنو چیست؟

تکلیف ثبت نام کنندگان محصولات رنو چیست؟

با اظهار نظر سخنگوی انجمن قطعه سازان مبنی بر عدم امکان تولید رنو ساندرو در ایران، برخی حواشی مطرح شده که گویا قرار است در آینده ی نزدیک مشکلات مشتریان خودروهای رنو را افزایش دهد.

به گزارش خودروتک، با اظهار نظر سخنگوی انجمن قطعه سازان مبنی بر عدم امکان تولید رنو ساندرو در ایران، برخی حواشی مطرح شده که گویا قرار است در آینده ی نزدیک مشکلات مشتریان خودروهای رنو را افزایش دهد.

به تازگی اعلام شده که به خاطر بد عهدی کمپانی رنو فرانسه، امکان تولید رنو ساندرو وجود ندارد. زیرا قطعات سی کی دی این خودرو به کشور نمی آید و احتمال دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد. از طرفی همه می دانند که وقتی صحبت از بد عهدی رنو در تولید می شود، این مشکلات تنها گریبان گیر ساندرو نیست.

1397 رنو ساندرو,اتومات

بلکه به طور کامل واضح است که عدم تخصیص قطعات منفصله برای تولید خودروهای رنو در ایران، دامن گیر تندر۹۰، تندر۹۰ پلاس و پارس تندر هم می شود.

 لذا می توان گفت که در آینده ی نزدیک پاسخ به تعهدات مشتریان منتظر خودروهای رنو برای ایران خودرو و پارس خودرو سختتر می شود و به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از حواله داران خودروهای رنو، طبق گفته ی سخنگوی انجمن قطعه سازان، یا باید از قرارداد خود انصراف دهند و یا خودرویی جایگزین را به جای رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، پارس تندر، تندر۹۰ پلاس، تندر۹۰ و تندر۹۰ پیکاپ تحویل بگیرند.

1397 ایران خودرو تندر 90 پلاس ایران خودرو,اتومات

همچنین احتمال داده می شود که رنو در بحث خدمات پس از فروش هم به مشتریان ایرانی متعهد نباشد و LOCهای رسمی را به مرحله ی اجرا در نیاورد. در صورتی که ارسال هرگونه قطعه از جانب رنو به ایران قطع شود، باید منتظر این باشیم که قیمت بهای تمام شدهی لوازم یدکی رنوهای تولیدی و وارداتی در ایران افزایش چشمگیری را داشته باشند و از طرفی ورود قطعات بی کیفیت و تقلبی در تعمیرگاه ها بیشتر به چشم بیاید.

البته در نظر داشته باشید که در این روزها نمی توان قطعیتی برای توقف تولید محصولات رنو اعلام کرد. زیرا رنو پارس، پارس خودرو و ایران خودرو به عنوان متعهدین به مردم و مشتریان باید در مورد عدم تولید خودروهای رنو واکنش نشان دهند و فضای مبهم این روزها را شفاف کنند.

 منبع :  ایرنا
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها