کد خبر : 33030

سهمیه بنزین آمبولانس ها چقدر است؟

سهمیه بنزین آمبولانس ها چقدر است؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: برای خودرو‌های آمبولانس شخصی و دولتی ماهیانه ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای به قیمت هر لیتر ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان ، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با اشاره به سهمیه آمبولانس اظهار کرد: برای خودرو‌های آمبولانس شخصی و دولتی  ماهیانه ۵۰۰ لیتر بنزین سهمیه ای به قیمت ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است و مشکلی برای تامین سوخت در این بخش وجود ندارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تصریح کرد: برای آمبولانس‌های شخصی نیز سهمیه سوخت در نظر گرفته شده است، در صورت مشکل برای دریافت سهمیه بنزین می‌توانند موضوع را از طریق سامانه جامع کارت سوخت پیگیری کنند.

گفتنی است؛ مجتبی سیف قائم مقام سازمان اورژانس کشور در جلسه تشریح طرح زمستانی پلیس راهور ناجا با گلایه از عدم تخصیص سهمیه سوخت بنزین سهمیه‌ای اظهار کرد: برای ما سهمیه ۵۰۰ لیتری در ماه در نظر گرفته‌اند آن هم با قیمت ۳ هزار تومان که نفهمیدیم چگونه این سهمیه را حساب کرده‌اند و اگر قرار بوده است قیمتش ۳ هزار تومان باشد چرا دیگر سهمیه برایش در نظر گرفته شده است؟

وی ادامه داد: امروز در تهران به همین شکل بنزین می‌زنیم و برای هر لیتر بنزین ۳ هزار تومان پرداخت می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها