کد خبر : 32575

کسانی که کارت سوخت ندارند، چه کنند؟

 کسانی که کارت سوخت ندارند، چه کنند؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ذخیره سوخت برای دارندگان خودروهای سواری شخصی قید و به مدت 6 ماه در کارت آنها ذخیره می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از ایلنا ، فاطمه کاهی درباره نحوه درخواست المثنی برای کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده و یا به هر دلیلی در اختیار ندارند، تنها جایی که امکان ثبت کارت المثنی وجود دارد، پلیس + 10 است که این افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت خود مراجعه و نسبت به درخواست فرم و ثبت نام اقدام کنند.

وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارت سوخت المثنی را برای اشخاص حقیقی، مدارک شناسایی مالک خودرو شامل اصل شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه اعلام کرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: کارت سوخت متقاضیان حداکثر دو هفته تا یک ماه و حداکثر 2 ماه پس از ثبت نام به آدرس اعلام شده ارسال می شود، با توجه به اینکه باید از سوی نیروی انتظامی تایید  و اطلاعات به شرکت ملی پخش فرآورده برسد و ما نیز تایید  و مجددا به پست تحویل داده شود، این پروسه تا حدی زمانبر است.

وی یادآور شد: تمام دیتاها در شرکت پخش آماده است، به محض تایید ناجا در زمینه تطابق کارت با مالک خودرو ما نسبت به صدور کارت اقدام میکنیم .

کاهی گفت: هیچ بوروکراسی اداری در کار نیست، ناجا باید مدارک را رصد و صحت و سقم مدارک را به تایید برساند، بعد از آن ما نسبت به صدور کارت، پاکت گذاری و ارسال به پست اقدام می‌کنیم.

وی همچنین بیان کرد: علیرغم اینکه ما بارها اعلام کرده بودیم مردم نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند اما تعداد زیادی از دارندگان خودرو طی روزهای اخیر مراجعه کرده و درخواست داده‌اند و این باعث شده تراکم بالا برود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه خاطرنشان کرد: ذخیره سوخت برای دارندگان خودروهای سواری شخصی قید و به مدت 6 ماه در کارت آنها ذخیره می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها