کد خبر : 32515

خودروهای بالای 25 سال سهمیه بنزین می گیرند؟

خودروهای بالای 25 سال سهمیه بنزین می گیرند؟

وکیل زاده گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده در کشور وجود داد که نحوه اختصاص سوخت به این خودرو‌ها در کارگروهی در حال بررسی است و نتایج آن به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از شانا، امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در نشست خبری سخنگوی دولت، در پاسخ به سوالی در مورد اختصاص سوخت به خودرو‌های فرسوده اظهار کرد: برخی قوانین از جمله قانون هوای پاک محدودیت‌هایی را برای این خودرو‌ها ایجاد کرده است، اما درصددیم کارت سوخت برای این خودرو‌ها نیز صادر شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ هزار خودروی فرسوده (خودروهایی با عمر بالای 25 سال) در کشور وجود داد که اختصاص سوخت به این خودرو‌ها در کارگروهی در حال بررسی است.

وکیل‌زاده درباره تعداد ثبت‌نام‌های انجام‌شده برای دریافت کارت هوشمند سوخت گفت: با وجود اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش از مدت‌ها قبل در این باره، ثبت‌نام در روز‌های اخیر افزایش یافته است و اگر ثبت‌نام‌های قبلی را نیز به این تعداد اضافه کنیم، هم‌اکنون ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار ثبت‌نام کارت سوخت انجام شده که از این تعداد، برای ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کارت صادر شده و صدور کارت‌های باقی‌مانده نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: سهمیه افرادی که کارت سوخت ندارند برای ۶ ماه قابل ذخیره است و این افراد به محض دریافت کارت سوخت، می‌توانند از سهمیه خود استفاده کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها