کد خبر : 31473

کاهش قیمت پراید آغاز شد

کاهش قیمت پراید آغاز شد

دیروز در آخرین روز از تعطیلات طولانی اولین هفته آبان ماه، قیمت های اعلامی در فایل های فروش کاهش محسوسی را تجربه کرد .

 به گزارش خودروتک، در حالی که قیمت خودرو در میانه تعطیلات مداوم هفته گذشته، روندی افزایشی را تجربه کرده بود، آگهی‌های اعلامی در سایت‌های اینترنتی از دیروز کاهش محسوس قیمت را تجربه کردند .

فعالان بازار بر این اعتقاد بودند که افزایش قیمت ها در فایل های اعلامی تلاشی برای بالا بردن قیمت خودرو بود چرا که معاملات در این بازار با کاهشی قابل توجه همراه بود .

بر اساس این گزارش در حالی که هر دستگاه پراید صفر ۱۱۱ بین ۴۹ میلیون و ۲۰۰ تا ۴۹ میلیون  ۴۰۰ هزار تومان فایل می شد، دیروز آگهی دهندگان قیمت‌ها را تا سقف ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش دادند. به نظر می رسد هدف از این اقدام تلاش برای جذب مشتریان و القای این نکته به خریداران است که قیمت پراید کاهش یافته در حالی که فعالان بازار می‌گویند قیمت های واقعی و به قول بازاری‌ها پای معامله از این میزان نیز کمتر است.

قیمت پراید ۱۳۱ نیز از ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون تومان در آگهی‌ها کاهش یافته است. قیمت پراید ۱۵۱ بین ۴۴ میلیون و ۸۰۰ تا ۴۵ میلیون تومان و نرخ پراید ۱۳۲ نیز در محدوده ۴۵ میلیون تومان اعلام شده است.

منبع: خبرآنلاین

سایر خودروها نیز این وضعیت را کمابیش تجربه می کنند . فعالان بازار پیش بینی می کنند از امروز قیمت‌ها روندی کاهشی را تجربه کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها