کد خبر : 29595

آتش سوزی در یکی از شرکت های سایپا

آتش سوزی در یکی از شرکت های سایپا

آتش سوزی در شرکت طیف سایپا بدون تلفات جانی و قبل از سرایت به بخش های دیگر مهار شد.

 به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، مسعود عاشوری، رئیس اداره اطفاء حریق سایپا با اعلام این خبر گفت:  ساعت 18 امروز – دوشنبه- یک مورد حریق در انبار رزین شرکت طیف سایپا از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سایپا گزارش شد که تیم‌های آتش‌نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و موفق به مهار آن شدند.

عاشوری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، افزود: حریق در انبار رزین شرکت طیف و به دلیل نشت یک محلول شیمیائی با عنوان حلال ویژه رخ داد که با توجه به ویژگی‌های حریق در انبار مواد شیمیائی اقدامات لازم برای مهار و اطفاء آن انجام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اکیپ های آتش نشانی شرکت سایپا و شرکت های زیرمجموعه، آتش‌نشانان پرتلاش دو مرکز 44 و 45 آتش‌نشانی نیز در اطفاء این حریق مشارکت داشتند که لازم است از آنها صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس اداره اطفاء حریق سایپا گفت: با تلاش تیم واکنش سریع شرکت سایپا از انتقال حریق به بخش‌های دیگر شرکت و به ویژه شهرک مسکونی مجاور شرکت طیف جلوگیری و مراحل اطفاء و خنک سازی آتش در کمتر از دو ساعت به پایان رسید.

عاشوری درخصوص خسارت مالی این حریق نیز گفت: مساله حائز اهمیت اطفاء حریق بدون تلفات جانی است، ضمن اینکه خسارت مالی زیادی نیز وارد نشده اما تعیین میزان دقیق زیان مالی نیاز به کارشناسی بیشتر دارد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها