کد خبر : 29342

فاجعه ای به اسم فروش لاستیک های تاریخ گذشته

فاجعه ای به اسم فروش لاستیک های تاریخ گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

 به گزارش خودروتک به نقل از خانه ملت، مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار، گفت: قطعا این موضوع غیرقابل گذشت و بخشش است، زیرا افراد سودجو برای کسب سود بیشتر، محصولات منقضی شده و بلااستفاده را به مردم می فروشند.

وزارت صنعت باید به موضوع فروش لاستیک های تاریخ مصرف گذشته پاسخ دهد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به موضوعات مطروحه درباره فروش لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار پاسخ دهد، زیرا متولی اصلی این حوزه وزارت صمت است.

فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده فاجعه بار است

فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است، زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود

وی گفت: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است، زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

لزوم ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته

این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم ورود دستگاه قضا به پرونده عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار تأکید کرد و گفت: قطعا در صورت صحت موضوع، قوه قضائیه باید با متخلفان و سوء استفاده گران برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

نشست کمیسیون عمران برای بررسی پرونده لاستیک های تاریخ مصرف گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: قطعا کمیسیون عمران در صورت صحت موضوع، به مسئله عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار ورود خواهد کرد و در این رابطه نشستی با حضور مسئولان وزارتخانه های صمت و راه و شهرسازی در کمیسیون برگزار می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها