کد خبر : 29302

هشدار در مورد توزیع لاستیک تاریخ مصرف گذشته

هشدار در مورد توزیع لاستیک تاریخ مصرف گذشته

عضو کمیسیون عمران مجلس با فاجعه‌بار خواندن فروش لاستیک‌های غیراستاندارد و منقضی شده در بازار، گفت:‌قوه قضائیه باید با متخلفان برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم،‌ مجید کیانپور با بیان این‌که عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار غیرقابل گذشت و بخشش است، اظهار کرد: به طور حتم وزارت صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به موضوعات مطروحه درباره فروش لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار پاسخ دهد، چون متولی اصلی این حوزه است.

وی افزود: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است، چراکه با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید با متخلفان  برخورد و آن ها را به اشد مجازات برساند تا دیگر برای کسب سودهای کلان با زندگی و جان مردم بازی نکنند.

به گفته وی،  کمیسیون عمران در صورت صحت موضوع، به مسئله عرضه لاستیک های تاریخ مصرف گذشته در بازار ورود خواهد کرد و در این رابطه نشستی با حضور مسئولان وزارتخانه های راه و صنعت برگزار می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها