کد خبر : 2912

پژو 207 آپشنال در راه است

پژو 207 آپشنال در راه است

ایران‌خودرو از حدود هفت سال پیش هاچ‌بک جدیدی را به سبد محصولات خود اضافه کرد؛ خودرویی که می‌خواست تجربه تفاوت بین سمند با سورن را تکرار کند.

به گزارش خودروتک، سقف شیشه‌ای، تریم چرم، سیستم عامل اندروید، سنسورهای نور و باران و ایربگ جانبی از آپشن‌های احتمالی جدید 207 است.“آبی‌های جاده مخصوص با معرفی 207 قصد داشتند ویرایش لوکس‌تر و البته اسپرت‌تر از 206 پرفروش خود را عرضه کنند که البته با حواشی بسیاری همراه بود. برخی بر این باور بودند که آنچه ایران‌خودرو به‌عنوان 207 می‌فروشد در واقع همان 206+‌ اصلی کمپانی پژو است. فارغ از تمام این مسائل، بعد فیس‌لیفتی که یکی دو سال پیش روی این خودرو اجرا شد، حالا دیگر 207 جای خود را در بین مشتریانش باز کرده است. حالا هم خبر می‌رسد که تولید آزمایش ویرایش جدید آن با آپشن‌های بیشتر آغاز شده است.

گفته می‌شود برای این خودرو سقف پاناروما (شیشه‌ای) نصب شده است. البته سقفی که قابلیت باز و بست ندارد. اضافه شدن تریم چرم، نمایشگر با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید موسوم به CarPlay، سنسور باران، سنسور نور و ایربگ جانبی از جمله تغییراتی است که در 207 جدید شاهدش هستیم.

بسیار بعید است که ایران‌خودرویی‌ها بخواهند تغییری در مشخصات فنی این خودرو اعمال کنند که یعنی همچنان شاهد همان پیشرانه 1.6 لیتری 105 اسب‌بخاری با 142 نیوتن‌متر گشتاور هستیم. بد نیست بدانید هنوز پرونده ویرایش صندوق‌دار پژو 207 باز است و از سرنوشت تولید آن خبری منتشر نمی‌شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها