کد خبر : 29036

قیمت خودروهای چینی در بازار ارزانتر از کارخانه!

قیمت خودروهای چینی در بازار ارزانتر از کارخانه!

در اتفاقی کم سابقه قیمت اغلب خودروهای چینی در بازار به کمتر از قیمت کارخانه سازنده رسیده است.

به گزارش خودروتک، بررسی قیمت خودرو در بازار امروز نشان می دهد که بیشتر خودروهای چینی در بازار ارزانتر از قیمت کارخانه به فروش می رسند. حال آنکه انتظار این است که ماجرا برعکس باشد!

در پی کاهش شدید تقاضا در بازار خودرو و همچنین قرار گرفتن قیمت خودروهای چینی در بازه بالای 100 ، 200 و 300 میلیون تومان، استقبال از این خودرو کمتر شده و زمینه کاهش قیمت آنها در بازار به زیر قیمت کارخانه را فراهم آورده است. در این شرایط بسیاری ترجیح می دهند به سراغ خودروهای وارداتی دست دوم بروند یا محصولات داخلی بازه 100 تا 200 میلیون را انتخاب کنند که خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری کمتری دارند.

خودرو ام وی ام X22 دنده ای تیپ لاکچری در بازار امروز 152 میلیون تومان قیمت خورد در حالی که قیمت کارخانه این خودرو 161 میلیون و 800 هزار تومان است.

در نمونه دیگر قیمت چری تیگو 7 تیپ اکسلنت در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در این در شرایطی است که قیمت کارخانه این خودرو 50 میلیون گرانتر بوده و 395 میلیون تومان عرضه می شود.

در مورد خودروهای جک نیز وضعیت به همین صورت است. خودرو جک S5 اتوماتیک در بازار 259 میلیون و 500 تومان است اما کارخانه آن را به قیمت 299 میلیون تومان عرضه می کند.

در این شرایط شرکت های سازنده خودروهای چینی اغلب برای ایجاد جذابیت دست به فروش اقساطی می زنند.

بیشتر بخوانید:

فروش اقساطی جک S5

قیمت تمام خودروهای داخلی در بازار و کارخانه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها