کد خبر : 29035

آمار تولید 6 ماهه ایران خودرو منتشر شد

آمار تولید 6 ماهه ایران خودرو منتشر شد

بررسی آمارهای منتشره سامانه کُدال حاکی از تولید ۱۴۹ هزار و ۸۵۴ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا پایان شهریور است.

به گزارش خودروتک، برپایه آمارهای سامانه کدال، از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۸۹۱ دستگاه پژو، ۱۸ هزار و ۱۶ دستگاه سمند، ۱۲۰ دستگاه سوزوکی، دو هزار و ۸۳۸ دستگاه رانا و هزار و ۸۱ دستگاه تندر (ال ۹۰) بوده است.

همچنین در نیمه نخست امسال ایران خودرو موفق به تولید ۱۳ هزار و ۸۱۵ دستگاه دنا، دو هزار و ۸۶۰ دستگاه هایما، دو هزار و ۱۳۱ دستگاه دانگ فنگ، هزار و ۴۶۶ دستگاه گروه وانت و سایر محصولات و چهار هزار و ۶۳۶ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

یادآور می‌شود تعداد کل تولید این شرکت تا پایان شهریور ۱۵۸ هزار و ۶۱۷ دستگاه است که سه هزار و ۹۲ دستگاه خودرو تجاری نشده در سایت‌ها تولید شده است.

بررسی آمارهای سامانه کدال حاکی است، ۲۱ هزار و ۷۰۵ دستگاه از مجموع تولیدات ۶ ماهه نخست امسال، سهم شهریورماه این گروه خودروسازی بوده است.

در این ماه ایران خودرو ۱۶ هزار و ۱۱۷ دستگاه پژو، دو هزار و ۶۹۸ دستگاه سمند، ۳۴۱ دستگاه رانا، هزار و ۸۷۸ دستگاه دنا، ۱۳۹ دستگاه هایما، پنج دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۵۲۷ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کرد.

همچنین، ایران خودرو در شهریورماه در تولید سوزوکی، ال ۹۰ و دانگ فنگ موفقیتی نداشت و رقم صفر در مقابل جدول تولید این محصولات درج شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها