کد خبر : 27904

زمان کاهش بیشتر فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه

زمان کاهش بیشتر فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه

چشم انداز قیمت خودرو همچنان کاهشی است و یک کارشناس خبره بازار خودرو پیش بینی می کند که در هفته آینده فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه کمتر شود.

به گزارش خودروتک، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره بازار خودرو اظهار کرد: افزایش قیمت در خودرو‌های داخلی و وارداتی و مونتاژ نداریم، این در حالی است که در خودرو‌های داخلی و مونتاژی شیب کاهش قیمت کند است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه برخی خودرو‌های زیر ۱۰۰ میلیون حباب قیمتی دارد، اظهار کرد: زمانی که قیمت ۲ یا ۳ میلیون حباب دارد منطقی به نظر می رسد، اما اگر این حباب ۱۲ یا ۱۳ میلیون باشد غیر قابل توجیه است.

موتمنی با بیان اینکه هم اکنون خریدار در بازار نیست افزود: این در حالی است که در هفته آینده، این اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حداقل برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های داخلی و وارداتی در بازار خبر داد و افزود: قیمت پراید ۱۳۱ ، ۴۱ ملیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت پراید ۱۱۱ ، ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۴۶ میلیون تومان، قیمت سمند ال ایکس ۷۳ میلیون تومان، قیمت پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۷۱ میلیون تومان، پژو پارس ۹۰ میلیون تومان، سراتو ۲۹۳ میلیون تومان، ۲۰۰۸، ۳۰۰ میلیون تومان، مزدا ۳۶۵ میلیون تومان، سانتاف ۷۶۵ میلیون تومان، النترا و سراتو ۴۶۵ میلیون تومان است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها