کد خبر : 27615

خریدار واقعی خودرو نمی‌تواند در فروش فوری ثبت نام کند

 خریدار واقعی خودرو نمی‌تواند در فروش فوری ثبت نام کند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است خریدار واقعی خودرو نمی‌تواند در فروش فوری خودرو ثبت نام کند و تنها واسطه‌ها برنده این میدان هستند.

به گزارش خودروتک به نقل از خانه ملت ، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره فروش فوری خودروسازان، گفت: اگرچه هدف از فروش فوری بخشی از تولیدات خودروسازان، ساماندهی بازار بود اما به نظر می‌رسد که این مهم محقق نشده است.

فروش فوری زمانی می‌تواند بازار را سامان دهد که خریدار به محض واریز پول، کالا را تحویل گیرد اما در حال حاضر فروش فوری انجام گرفته اما تحویل خودرو به تعویق افتاده است بنابراین بازار خودرو همچنان نابسامان است

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: فروش فوری زمانی می‌تواند بازار را سامان دهد که خریدار به محض واریز پول، کالا را تحویل گیرد اما در حال حاضر فروش فوری انجام گرفته اما تحویل خودرو به تعویق افتاده است بنابراین بازار خودرو همچنان نابسامان است.

خودرو در فروش فوری به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد

وی با بیان اینکه خودروی فروخته شده در فروش فوری خودروسازان به دست مصرف کننده واقعی نمی‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر مصرف کننده واقعی -که به خودرو نیاز دارد- نمی‌تواند در عرض 5 دقیقه ثبت نام کند چراکه ظرفیت فروش تکمیل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در فروش فوری‌ خودرو، واسطه‌ها موفق هستند، اضافه کرد: عدم تحویل به موقع خودرو و حضور واسطه ها در این فروش موجب شده که فروش فوری کارآیی لازم و مناسبی نداشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: زمانی که وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت که به  خودروسازان اجازه فروش فوری دهد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس معایب این تصمیم مطرح شد، اما آنها شرایط کنونی را با سال 91 مقایسه کردند حال آنکه وضعیت کنونی بازار خودرو با سال 91 کاملا متفاوت است.

پازل فروش و توزیع خودروسازان به هم ریخته است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید خودروهای فروخته شده در فروش فوری به مردم تحویل داده شود، تصریح کرد: پازل فروش و توزیع خودروسازان به هم ریخته است، امید است با تغییر و تحولات کنونی وضعیت بهتر شود./

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها