کد خبر : 27004

برای بنزین زدن با کارت سوخت جایگاه پول «شیرینی» ندهید!

برای بنزین زدن با کارت سوخت جایگاه پول «شیرینی» ندهید!

پس از آنکه خبرگزاری تسنیم از سوءاستفاده برخی جایگاه‌های عرضه بنزین خبر داد که استفاده از کارت جایگاه‌دار را منوط به پرداخت هزینه اضافی با عناوینی چون «شیرینی» یا «پول استفاده از کارت جایگاه» کرده‌اند؛ اطلاعیه رسمی جدید کارت سوخت در این خصوص صادر شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی با عنوان "بازار بلبشوی توزیع بنزین/ جایگاه‌داران شیرینی می‌گیرند"، از سوءاستفاده برخی جایگاه‌های عرضه سوخت از شرایط موجود خبر داد که استفاده از کارت جایگاه‌دار را منوط به پرداخت هزینه اضافی با عناوینی چون "شیرینی" یا "پول استفاده از کارت جایگاه" کرده و از مردمی که کارت سوخت شخصی به‌همراه ندارند، مبالغ غیرقانونی از 1000 تومان تا بیش از 10 هزار تومان دریافت می‌کنند.

امروز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هفتمین اطلاعیه رسمی خود را به این موضوع اختصاص داد و اعلام کرد: "دریافت وجه بابت استفاده از کارت سوخت جایگاه، تخلف است"

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

"بر اساس این اطلاعیه دریافت هرگونه وجه اضافی به جز بهای بنزین تحویلی به خودروها در زمان سوختگیری، ممنوع و تخلف محسوب می شود.

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند طبق روال معمول کارتهای آزاد جایگاهها فعال و در دسترس مراجعین جهت سوختگیری می باشد به همین لحاظ دریافت هرگونه مبلغ یا وجهی بابت استفاده از کارت آزاد جایگاه توسط اپراتورها و متصدیان تلمبه در جایگاه های عرضه سوخت ممنوع بوده و تأکید می گردد در صورت مشاهده مواردی از قبیل عدم در دسترس بودن کارت آزاد و یا دریافت وجه اضافه بر مبلغ بنزین با سامانه پاسخگوئی 09627 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تماس حاصل نموده و موضوع را منعکس نمایند. شایان ذکر است همکاران این شرکت به سرعت به موضوع رسیدگی و نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها