کد خبر : 26886

یک خودرو پرتیراژ داخلی دیگر کاندیدای پایان تولید

یک خودرو پرتیراژ داخلی دیگر کاندیدای پایان تولید

توقف تولید خودروهایی که از نظر ایمنی و امکانات روز خودروها، استانداردهای کافی را ندارند یک مطالبه عمومی است که به نظر می رسد جدی از همیشه قرار است پیگیری شود. پراید کاندیدای اول حذف از چرخه تولید است و اکنون به نظر می رسد با اعلام وزیر صنعت، ایران خودرو نیز باید برای خداحافظی با یکی از محصولات قدیمی خود آماده شود.

به گزارش خودروتک، در هفته های گذشته در حالی که نظر ها و خبرها بر احتمال حذف پراید از چرخه تولید در سال آینده متمرکز بود، روز پنجشنبه رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت از پژو 405 نیز به عنوان یک کاندیدا که توقف تولید آن در دست بررسی است خبر داد.

توقف تولید پراید در کنار پژو 405 هم می تواند خبر خوبی برای صنعت خودرو باشد و راه را برای یک حرکت بزرگ رو به جلو فراهم کند و هم در شرایط کنونی که بازار نیاز به عرضه خودرو کافی و پرتیراژ دارد، بدون معرفی به موقع جایگزین این دو خودرو از نظر قیمت و تیراژ می تواند قیمت آنها را با نزدیک شدن به زمان حذف از چرخه تولید افزایش دهد.

در حال حاضر اگر چه حذف خودروهای پرتیراژ اما قدیمی شده اهمیت دارد اما پیدا کردن جایگزین آنها برای بازار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

البته که پیدا کردن جایگزین این دو خودرو برای صنعت خودرو کشور نباید کار دشواری باشد و تنها نیاز به یک عزم جدی و تصمیم قاطع برای تولید خودروهای به روز در تیراژ بالا دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها