کد خبر : 26630

سیگنال کاهش میلیونی قیمت خودرو در بازار

سیگنال کاهش میلیونی قیمت خودرو در بازار

با نزولی شدن قیمت خودرو تحت تاثیر افزایش عرضه و از بین رفتن تقاضای کاذب در بازار خودرو، روند کاهش قیمت خودرو از هفته گذشته تا کنون محسوس تر بوده است. به گونه ای که اغلب خودروهای پرتقاضا در مقایسه با هفته گذشته کاهش قیمت میلیونی را تجربه کرده اند.

به گزارش خودروتک، افزایش عرضه و کاهش تقاضا دست به دست هم داده اند تا بازار خودرو شاهد کاهش قیمت خودرو ها باشد. در این شرایط دلالان خودرو نیز تا حد زیادی از بازار خارج شده و زمینه را برای فعالیت مساعد نمی بینند.

یکی از علل خروج دلالان از بازار، از بین رفتن جذابیت بازار خودرو برای تقاضاهای سفته بازانه است. این مساله باعث شده تا خریدار و فروشنده واقعی فرصت مواجهه بهتری با یکدیگر داشته باشند.

گشتی در بازار خودرو حاکی از آن است که در یک هفته تا 10 روز اخیر به عنوان نمونه قیمت خودرو پژو 2008 از 312 میلیون تومان در دوشنبه هفته گذشته امروز به قیمت 309 تا 310 میلیون تومان رسیده است.

یا در نمونه دیگری در مورد خودرو پرتقاضای سمند LX قیمت این خودرو از 78 میلیون و 500 هزار تومان در اوایل هفته گذشته به 75 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

همچنین قیمت تندر پلاس اتوماتیک هم با آنکه عرضه زیادی به بازار ندارد تحت تاثیر کاهش تقاضا کاهش یافته و از 163 میلیون تومان به 161 میلیون تومان رسیده است.

تعداد خودروهایی که کاهش قیمت یک میلیون یا بیشتر را از هفته پیش تا امروز تجربه کرده اند قابل تامل است و می تواند ملاکی برای روند کاهشی قیمت خودرو در بازار به حساب بیاید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها