کد خبر : 26220

مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی

مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی

خرید لاستیک دولتی از نمایندگی های فروش تولید کنندگان میسر است. با این ملاحظه که گاه به صورت دوره ای لاستیک دولتی توزیع می شود و شما باید در صورت نبود لاستیک دولتی در یک نمایندگی به دیگر نمایندگی های تولید کنندگان لاستیک همچون بارز و کویر مراجعه کنید.

به گزارش خودروتک، خوشبختانه عرضه لاستیک دولتی برای سایز خودروهای پرتیراژ کشور بحث ماندن در صف مطرح نیست و به خصوص در شهرهای بزرگ که تعداد نمایندگی ها زیاد است بالاخره می توانید لاستیک دولتی مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای خرید لاستیک دولتی باید مدارک لازم را به همراه داشته باشید. آنطور که در  روش خرید لاستیک دولتی گفته می شود، برای دریافت لاستیک دولتی باید اصل و کپی سند مالکیت خودرو یا همان برگه سبز ماشین را همراه داشته باشید.

از سوی دیگر کپی کارت ملی مالک و کپی کارت خودرو هم برای دریافت لاستیک دولتی لازم است. اختلاف قیمت لاستیک‌های موجود در بازار آزاد و لاستیک دولتی باعث شده نمایندگی‌های فروش برای جلوگیری از دلالی لاستیک، در توزیع لاستیک دولتی سختگیری به خرج دهند. 

به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور، نمایندگی‌ها باید لاستیک دولتی را که با قیمت مصوب کارخانه از تولیدکنندگان دریافت کردند با ۱۰ تا ۱۵ درصد سود در بازار عرضه کنند و دوباره از واحد‌های تولیدی محموله جدید دریافت کنند. همچنین اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار آن را تحویل دهد و بحث ثبت‌نام و انتظار برای دریافت لاستیک دولتی در ماه‌های بعد اصلاً مطرح نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها