کد خبر : 26080

اختصاصی خودروتک؛

مدیرعامل جدید ایران خودرو کیست؟

مدیرعامل جدید ایران خودرو کیست؟

بعد از اعلام برکناری هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو، گفته می‌شود که عباس علی آبادی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت خودروسازی انتخاب شده است.

به گزارش خودروتک ، علی آبادی متولد 1340 در کارنامه خود مدیرعامل مپنا، رئیس انجمن مهندسان مکانیک و ریاست دانشگاه مالک اشتر را دارد.

مدیرعامل جدید ایران خودرو فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل است.

خبر تغییر مدریت ایران خودرو امروز در حالی از سوی سخنگوی دولت مطرح شده که تغییر مدیرعامل این شرکت باید با رأی اعضای هیأت مدیره ایران خودرو صورت گیرد.

عباس علی‌آبادی پیش‌تر از احداث اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در برج میلاد خبر داده بود و گفته بود: «این ایستگاه که می‌تواند در کمتر از یک ربع تا ۲۰ دقیقه برای ۲۵۰ کیلومتر خودرو برقی را شارژ کند که به‌زودی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.»

«عباس علی آبادی» معاون اسبق وزیر نیرو و مدیرعامل فعلی شرکت گروه مپنا نامی بود که به عنوان گزینه احتمالی پست مقام عالی وزارت نیرو در دولت دوازدهم مطرح می‌شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها