کد خبر : 25727

عزم جدی پلیس برای توقف تولید پراید از سال آینده

عزم جدی پلیس برای توقف تولید پراید از سال آینده

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه از نظر پلیس طرح کاهش آلودگی هوا در تهران کارساز نیست، گفت: پلیس ایستاده تا خط تولید پراید از سال ۹۹ متوقف شود.

به گزارش خودروتک، سردار سید کمال هادیان‌فر خاطرنشان کرد: اجرای قانون در اولویت ما است اما باید به نفع مردم اجرایی شود، پلیس ایستاده تا خط تولید پراید از سال 99 متوقف شود.

وی افزود: جابه‌جایی خودروها توسط جرثقیلها سیستمی و ستادهای ترخیص نیز جمع‌آوری می‌شود همچنین قفل چرخ به‌زودی جایگزین جرثقیل و انتقال خودروهای متخلف به پارکینگها انجام خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروهای مناطق آزاد فقط سالی یک بار می‌توانند از مناطق آزاد خارج شوند، گفت: خودروهای گذرموقت به جز مناطق آزاد اجازه خرید و فروش ندارند همچنین خودروهای 2 هزار و 500 سی‌سی مناطق آزاد به جز خودروهای امریکایی و لوکس می‌توانند به سرزمین اصلی در سال یک ماه ورود داشته باشند.

هادیان‌فر متذکر شد: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان کمتر از میزان پیش‌بینی دولت، جرایم رانندگی به حساب خزانه واریز شد البته باید  20 درصد رقم وصولی جرایم در اختیار پلیس راهور قرار می‌گرفت که این امر محقق نشده است.

رئیس پلیس راهور با انتقاد از شهرداری تهران در تبدیل منازل مسکونی به تجاری و عدم توجه به محل پارک، گفت: شهرداری با چه مجوزی خانه مسکونی را تجاری می‌کند؟ مردم خودروهای خود را کجا پارک کنند؟

وی از راه‌اندازی سیستم انتقال گزارشات مردم به پلیس راهور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از دو هزار دوربین کشور 49 درصد معیوب است و قرار بود تا خرداد دو هزار دوربین جدید اضافه شود که هنوز محقق نشده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرایی شدن "کروکی الکترونیک" در آینده نزدیک، تصریح کرد: روند آموزش آموزشگاه‌ها باید تغییر یابد به هیچ عنوان موافق شرایط فعلی نیستم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها