کد خبر : 19903

طرح موبایلی برای نظارت بر تاکسی ها

طرح موبایلی برای نظارت بر تاکسی ها

شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود کد دستوری #777*137* را وارد کرد و با درج پلاک تاکسی، به راننده مربوط نمره بدهند، گفت: شهروندان می‌توانند در مورد آیتم‌هایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاکیزگی خودرو و... رای دهند.

به گزارش خودروتک ، سازمان تاکسیرانی تهران یکی از سازمان‌های مدیریتی و نظارتی وابسته به شهرداری تهران است. کلیه امور مربوط به تاکسیرانی از قبیل دادن پروانه کار با تاکسی، پیشنهاد نرخ کرایه به شورای اسلامی شهر، نظارت بر اجرای کرایه‌های مصوب، رسیدگی به امور رانندگان، تشویق رانندگان امین و وظیفه‌شناس و برخورد با رانندگان متخلف و مانند آن از وظایف سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران است.

مهدی ابراهیمی با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی در راستای توسعه نظارت مردمی بر شبکه تاکسیرانی اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای برای رای دهی به رانندگان کردیم، گفت: پیش از این شهروندان برای آنکه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به گوش مسئولان تاکسیرانی برسانند، با سامانه 1888 و 137 تماس می‌گرفتند اما حالا سامانه‌ای راه ‌اندازی شده تا ارتباط مردم با مسئولان تاکسیرانی تسهیل یابد.

سازمان تاکسیرانی

 

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود  کد دستوری #777*137* را وارد کرد و با درج  پلاک تاکسی، به راننده مربوط نمره بدهند، گفت: شهروندان می‌توانند در مورد آیتم‌هایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاکیزگی خودرو و... رای دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه امتیازات کسب شده برای رانندگان تاکسی بسیار مهم است چرا که می توانند به تناسب امتیازاتشان از باشگاه رفاه تاکسیرانی استفاده کنند، گفت: همچنین در جشن سالانه تاکسیران از رانندگانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها