کد خبر : 19724

عامل مهمی که می تواند روند کاهش قیمت خودرو را سرعت دهد

عامل مهمی که می تواند روند کاهش قیمت خودرو را سرعت دهد

بررسی آخرین روز کاری هفته گذشته و نگاهی به روند قیمت خودرو حکایت از روند کاهشی قیمت‌ها دارد به نوعی که خریداران دست از خرید کشیده و منتظر ثبات قیمت ها هستند.

به گزارش خودروتک در این شرایط است که اندک افزایشی در عرضه می تواند موجب تسریع کاهش قیمت خودرو را فراهم آورد. وضعیت کنونی بازار خودرو به گونه ای است که تقاضای واقعی و مصرفی خودرو یعنی کسانی که خودرو را برای استفاده و نه کسب سود خریداری می کنند در حال حاضر دست نگه داشته و منتظر کاهش قیمت ها هستند.

به این ترتیب یک افزایش عرضه از سوی خودروسازان می تواند حباب قیمت را کاهش داده و خودرو را با قیمت های منطقی تری به دست تقاضای واقعی برساند. تکمیل ده ها هزار دستگاه خودرو ناقص موجود در انبار خودروسازان و افزایش سرعت تحویل خودروهای ثبت نامی در این شرایط می تواند عاملی در این راستا باشد.

به اعتقاد فعالان بازار با کاهش تب خرید، خودرو در بازار ارزان تر خواهد شد. در حال حاضر قیمت پژو پارس با قیمت 98 میلیون و 500 هزار تومان، استپ‌وی  با قیمت 207 هزار تومان، پراید 111 با قیمت 53 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 95 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 115 میلیون تومان، پژو405 با قیمت 82 میلیون تومان و H30 با قیمت150  میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها