کد خبر : 1868

خودکفایی در ECU خودرو

خودکفایی در ECU خودرو

مدیر عامل سایپا از خودکفایی قطعه ecu یکی از پیشرفته ترین و تکنولوژی ترین قطعات خودرو در شرکت سها و رونمایی از آن در شرکت سایپا در چندماه آینده خبر داد.

­ محسن قاسم جهرودی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت با اشاره به اینکه در این مقطع خاص،­ ما همه ­تمرکز خود را بر روی نخبگان کشور قرار داده ایم افزود: این قطعه در مدت 4 ماه ساخته شده است و به زودی بر روی خودرو نصب و از آن بصورت عملیاتی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه ­آمریکا ضد­ ایران گفت: این تحریم ها هرگز نمی توانند سبب متوقف شدن کشور شوند.

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه در بخش افزایش کیفیت به شدت در حال فعالیت هستیم ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت تاکنون اتفاقی از سوی شرکتهای خودرو ساز نیفتاده ­است و این تصمیم را سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده خواهد گرفت.

جهرودی با تاکید بر پیگیری های انجام شده برای نوسازی ناوگان افزود: برای ورود 8 هزار دستگاه به کشور کارهایی انجام شده است و هم اکنون در مرحله نهایی یعنی بانک هستیم.

وی با اشاره به تصمیم­ شرکت خودرو سازی ولوو برای نداشتن فعالیت در ایران گفت: هم اکنون قطبهای جدید خودرو سازی در دنیا شکل گرفته است که با هزینه کم و کیفیت بالا در حال فعالیت هستند­ که ما این قطبها را شناسایی کردهایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها