کد خبر : 1850

حکم نهایی برای راننده جنجالی تویوتا لندکروزر صادر شد

حکم نهایی برای راننده جنجالی تویوتا لندکروزر صادر شد

راننده لندکروزر که چندی پیش مامور راهور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به 7 سال و نیم حبس و 2 سال تبعید به زاهدان محکوم شد. چندی پیش نیز کلیپ ضرب و شتم مامور پلیس راهور شیراز به دست راننده متخلف منتشر شد که باعث سرو صدا در فضای مجازی شد و پلیس اعلام کرد این فرد شناسایی و دستگیر خواهد شد.

به گزارش خودروتک، در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است لندکروزر واژگون شده و مامور راهور درحال کمک رسانی به راننده و یکی از همراهان وی است که با ادعای مقصر بود پلیس راهور در واژگونی خودرویش او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. داستان به اینجا ختم نمی‌شود و هنگامی که مامور راهور به بیمارستان می‌شود راننده لندکروزر دوباره و این بار بخاطر خاکی کردن کفش 3 میلیون تومانی، مامور راهور را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

با انتشار اخبار و تصاویر و فیلم ضرب و شتم مامور راهور شیراز پلیس سریعا راننده و همراه وی که با فیلمبرداری و انتشار آن درفضای مجازی اقدام به ملتهب کردن فضا کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

حکم راننده جنجالی لندکروزر که 7 سال و نیم حبس و 2 سال تبعید به زاهدان در نظر گرفته شده است که البته این حکم قابل نظرخواهی است.

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها