کد خبر : 17118

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس در مورد بنزین چه گذشت؟

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس در مورد بنزین چه گذشت؟

براساس تصمیم نمایندگان مجلس و برخی وزرای دولت در جلسه‌ غیرعلنی پارلمان مقرر شد که کارت سوخت احیا شود.

به گزارش خودروتک، سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز(دوشنبه، 16 اردیبهشت) که پیش از جلسه علنی برگزار شد، گفت: در این جلسه موضوع قیمت بنزین، مدیریت مصرف سوخت و نیز اصلاح ساختار بودجه‌های سنواتی ورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس که وزرای اقتصاد، نفت و کشور و نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند، وضعیت قیمت بنزین و همین‌طور سهیمه‌بندی آن به تصویب رسید و مقرر شد که کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق، مجددا احیا شود اما قیمت بنزین فعلا تغییر نکند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: در این جلسه آقای لاریجانی گفت که تغییر در قیمت بنزین باید پس از اصلاح ساختار بودجه انجام شود.

ابطحی ادامه داد: آقای لاریجانی در بخش دیگری از این جلسه گفت که باید برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه بنزین، جایگاه‌های سوخت CNG تقویت و به‌روزسانی شود.

وی با اشاره به بخشی از اظهارات زنگنه وزیر نفت، گفت: آقای زنگنه نیز در این جلسه گفت که مجلس هر تصمیمی راجع‌به قیمت و نحوه عرضه بنزین بگیرد، دولت آن را اجرا می‌کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس نیز دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را نسبت به هرگونه تغییر در قیمت بنزین اعلام و عنوان کردند که وضعیت اقتصادی کشور ظرفیت شوک قیمت در بنزین را ندارد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها