کد خبر : 1649

ورود کمیسیون صنایع به تغییر احتمالی مدیرعامل سایپا

ورود کمیسیون صنایع به تغییر احتمالی مدیرعامل سایپا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در صورتی که مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کند کمیسیون صنایع و معادن بررسی جامع و کاملی را انجام می‌دهد و نظر خود را اعلام می‌کند.

به گزارش خودروتک، محسن کوهکن ریزی در خصوص احتمال تغییر مدیرعامل خودروسازی سایپا، اظهار داشت: در صورتی که مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کند کمیسیون صنایع و معادن بررسی جامع و کاملی را انجام می‌دهد و  نظر خود را اعلام می‌کند، به‌صورت طبیعی مجامعی که اختیار قانونی برای اینگونه تغییرات را دارند می‌توانند تصمیم خود را بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از ایراداتی که گرفته می‌شود و دلیل اینکه صنعت خودروسازی کشور نمی‌تواند پویایی لازم را داشته باشد این است که دولت علی‌رغم سهم کمی در آنها دارد اما دخالت می‌کند، گفت: تغییرات در هیات مدیره خودروسازی‌ها با نظر مجمع و سهامداران صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت در ایران‌خودرو سهم 11 درصدی دارد اما عملا مانند یک پدرخوانده 99درصدی اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: نفوذ و اعمال نظرهای  دولت در خودروسازان کشور همانند سایپا و ایران‌خودرو جای مناقشه دارد./

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها