کد خبر : 16355

چاره ای غیر از تسهیل افزایش تولید خودرو نداریم

چاره ای غیر از تسهیل افزایش تولید خودرو نداریم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست افزایش تولید خودرو را در کنار ارتقای رضایت‌مندی مشتریان دنبال کنیم.

به گزارش خودروتک، رضا علیزاده در بازدید از شرکت سایپا، اظهارداشت: باتوجه به زیان مالی موجود در صنعت خودرو کشور به‌خاطر افزایش نرخ ارز، تحریم‌های بین‌المللی، کمبود نقدینگی و افزایش هزینه‌های تولید، مجلس و دولت باید جهت کمک به ادامه فعالیت‌های تولیدی در کشور همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس ادامه داد: به‌دنبال افزایش تولید و رونق خطوط تولید خودروسازان و به‌موازات آن ارتقای رضایت مشتریان از طریق رشد کیفیت محصولات هستیم.

وی افزود: در شرایط کنونی که صنایع کشور به ویژه خودروسازی با موانعی مواجه است، چاره‌ای به‌جز حمایت همه جانبه از طریق تسهیل سازوکارهای قانونی، کمک به خودروسازان جهت واردات مواد اولیه و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نداریم و همه باید برای ادامه حیات صنعت خودرو همکاری کنند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مدیرعامل و مدیران ارشد گروه سایپا گفت: در این نشست مشکلات موجود در زمینه تولید مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از وضعیت فعلی سایپا به نمایندگان ارائه شد که قطعاً مورد بررسی های تخصصی قرار خواهد گرفت.

علیزاده  گفت: پیشنهادها و راهکارهایی جهت خروج سایپا از بحران مطرح شده که در کمیسیون صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها