کد خبر : 1484

پیش بینی پارکینگ مرزی برای 160 هزار خودرو در اربعین

پیش بینی پارکینگ مرزی برای 160 هزار خودرو در اربعین

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ظرفیت سازی و آمادگی کامل سه پایانه مرزی مهران، شلمچه و چذابه برای توقف 160 هزار خودرو زایران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «رضا نفیسی» افزود: مبادی ورود و خروج زایران اربعین حسینی در سال 1397 سه پایانه مهران، شلمچه و چذابه است و طبق تصمیم ها، امسال از مرز خسروی استفاده نمی شود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آمادگی محل های ورودی و خروجی (گیت ها) زایران حسینی در پایانه مرزی شلمچه و چذابه گفت: همه گیت‌ها آماده است و هیچ مشکلی برای ورود و خروج وجود ندارد.

وی ادامه داد: دیوارکشی پارکینگ پایانه مرزی چذابه به پایان رسیده است و زایران حسینی پس از توقف خودروهای خود در پارکینگ‌ها از طریق اتوبوس‌های درون شهری به پایانه‌ها منتقل می‌شوند.

نفیسی افزود: اقدامات عمرانی و محوطه سازی پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از پیشرفت و آمادگی بالایی برخوردار است و تا پیش از زمان جابجایی زایران مراسم اربعین حسینی (ع) به پایان می رسد. 

«طبق آخرین بازدید از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه مشکل تامین آب و افت فشار آن پیگیری شده و قرار است سازمان آب و فاضلاب تا پیش از آغاز سفرهای ویژه اربعین موضوع را برطرف کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها