کد خبر : 1397

کمین پلیس راهور ممنوع است

کمین پلیس راهور ممنوع است

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه فرمانده ناجا نیز بر ممنوعیت کمین کردن پلیس راهور که با هدف غافلگیر و جریمه کردن خودرو‌ها انجام می‌شود تاکید دارد افزود: کمین ماموران راهور در بزرگراه‌ها و معابر اصلی پایتخت نیز برای جریمه کردن خودرو‌ها ممنوع است.

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران گفت: در صورت مشاهده این اقدام با آن برخورد جدی می‌کنم و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این موارد از طریق شماره تماس ۱۹۷ موارد ر. ا. گزارش کنند.

وی به ترافیک ابتدای فصل بازگشایی مدارس اشاره و بیان کرد: شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در سطح شهر و افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بزرگراه‌های تهران بودیم که با مدیریت مناسب پلیس تلاش شد کمترین مشکل برای خودرو‌ها و مردم پیش بیاید.

رحیمی با بیان اینکه وجود پلیس در تقاطع‌ها عامل ایجاد ترافیک نیست افزود: کنترل معابر و تقاطع‌ها از مرکز فرماندهی کنترل ترافیک انجام می‌شود و نظارت آنان نیز کلان و با در نظر گرفتن مصالح کلی عبور و مرور در سطح شهر است.

وی همچنین از بازدید شماری از نمایندگان مجلس از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ طی روز‌های اخیر خبر داد و افزود: نمایندگان همچنین از مرکز فرماندهی هوشمند کنترل ترافیک که بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز کنترل ترافیک کشور است و فردا (سه شنبه) افتتاح می‌شود بازدید کردند و گزارش‌های لازم به ایشان ارائه شد.

به گزارش ایرنا مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور استاندار و فرماندار تهران و نیز شماری از فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها