کد خبر : 12106

پراید 50 میلیون تومانی واقعیت دارد؟

پراید 50 میلیون تومانی واقعیت دارد؟

واقعیت این است که قیمت‌ پراید روی تابلوی نمایشگاه‌ها و برخی رسانه‌ها به زبان فارسی ساده، در اصل همان مهریه‌ای است که می‌گفتند کی داده؟ کی گرفته؟

به گزارش خودروتک، شاید به جرات می توان گفت «روی کاغذ» تا «واقعیت» بازار خودرو در روزهای پایانی سال ۹۷ فاصله زیادی با هم دارد، چه آنکه افزایش ناگهانی قیمت «همه چیز» در کشور، نزدیک شدن به بازار مناسبتی آخر سال و تاثیر دوباره تحریم ها بر صنعت کشور از جمله خودروسازان دست به دست هم داد تا برخی به خود اجازه بدهند و روی کاغذ به قیمت های فضائی برای خودرو فکر کنند؛ از جمله پراید ۵۰میلیون تومانی.

اما واقعیت این است که قیمت‌های روی کاغذ به زبان خودمانی ساده همان مهریه‌ای است که کی داده؟ و کی گرفته؟!

سرک کشیدن به بازار این واقعیت را نمایان می کند که اعداد و ارقامی که در برخی رسانه ها و شاید تابلوی برخی نمایشگاه های خودرو درج شده، قیمت‌هایی نیست که معامله ای براساس آن انجام شود و پاسخ بسیاری از کسانی که این قیمت ها را از زبان فروشندگان می شنوند چیزی شبیه این جمله معروف بازاری است: «ما یه دور می زنیم، برمی گردیم!»

از بازار خبر می رسد که خریداری برای خودروها با این قیمت های نجومی پیدا نمی شود و اگر هم کسی سودای خرید ماشین داشته باشد، قیمت‌هایی پایین‌تر از روی کاغذ را خواستار است و فروشنده بازار راکد این روزها هم راضی می شود به چند میلیون تومان سود کمتر. 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها