کد خبر : 10401

قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا و پارس خودرو اعلام شد

قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا و پارس خودرو اعلام شد

لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا ویژه بهمن ماه در اختیار رسانه ها قرار گرفت. قیمت های در نظر گرفته شده 5 درصد از بازار آزاد ارزان تر هستند.

به گزارش خودروتک، گروه خودروسازی سایپا لیست قیمت حاشیه بازار خودروهای تولیدی خود را اعلام کرد. لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا برای تمامی زیرمجموعه های این شرکت خودروسازی مانند پارس خودرو و زامیاد نیز اعلام شده است. قیمت های اعلام شده تنها 5 درصد از قیمت خودروها در بازار آزاد کمتر است.

 

لیست قیمت حاشیه بازار محصولات سایپا و پارس خودرو به همراه زامیاد به شرح زیر است:

همانطور که مشاهده می کنید، قیمت های اعلام شده تفاوتی با بازار آزاد ندارند. به نظر می رسد قیمت نهایی خودروها برخلاف گذشته، تنها 5 درصد از بازار آزاد ارزان تر باشند.

در حالی که بسیاری از افراد منتظر کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار هستند، با اعلام این قیمت ها انتظار نمی رود شاهد تغییری در شرایط بازار باشیم.

شرکت های ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به تازگی دعوتنامه محصولات خود را برای خریداران صادر کرده اند (تحویل خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیم). در این دعوتنامه ها قیمت ها تغییری را در مقایسه با گذشته تجربه نکرده است؛ با این حال هنوز خودرویی در اختیار خریداران قرار نگرفته است (دعوتنامه محصولات ایران خودرو با قیمت قدیم برای خریداران صادر شد).

به مناسبت دهه فجر، شرکت ها پیش فروش محصولات خود را آغاز کردند (طرح پیش فروش محصولات سایپا). در این میان ایران خودرو یکی از خودروهای خود را در اردیبهشت 99 تحویل خریداران می دهد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود (طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو).

در صورتی که شرکت ها محصولات خود را با قیمت حاشیه بازار در اختیار خریداران قرار دهند، این موضوع مطرح می شود که کمبود قطعات یک دروغ بزرگ است و خودروسازان محصولات خود را برای افزایش چشمگیر قیمت ها احتکار کرده بودند.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها