کد خبر : 9960

کراس اوور جدید مزدا در راه است

کراس اوور جدید مزدا در راه است

تیزر کراس اوور جدید مزدا منتشر شد. این خودروی کامپکت در نمایشگاه خودروی ژنو به صورت رسمی معرفی می شود.

به گزارش خودروتک، یک ماه تا شروع نمایشگاه خودروی ژنو فاصله داریم. انتظار می رود تا تاریخ 5 مارس، شرکت های مختلف تیزر محصولات جدید خود را در اختیار رسانه ها قرار دهند. در این نمایشگاه با خودروهای زیادی ملاقات می کنیم. به تازگی تیزر کراس اوور جدید مزدا در فضای مجازی منتشر شده است.

انتظار می رود در این نمایشگاه خودرو با نسل جدید مزدا CX-3 ملاقات کنیم. این خودرو از طراحی مشابه با نسل جدید خودروی مزدا 3 بهره می برد (نسل جدید مزدا 3 رسما معرفی شد؛ انقلاب در طراحی و موتور). لازم به ذکر است؛ نسل کنونی این خودرو یک کراس اوور کامپکت محسوب می شود.

این احتمال وجود دارد که مزدا از نمونه اروپایی خودروی CX-4 رونمایی کند، البته به علت معرفی این خودرو در گذشته دور برای بازار چین، انتظار داریم با نسل جدید مزدا CX-3 ملاقات کنیم.

این تصویر طراحی بخش پشتی کراس اوور جدید مزدا را به نمایش می گذارد که خبر از استفاده از زبان طراحی جدید این شرکت ژاپنی در این خودرو می دهد. این زبان طراحی در نسل جدید مزدا 3 سدان و هاچ بک مورد استفاده قرار گرفته است.

این خودروی کراس اوور جدید به موتورهای جدید Skyactiv شرکت مزدا مجهز می شود. مزدا همراه با رونمایی از نسل جدید مزدا 3، موتورهای انقلابی خود با نام Skyactiv X را نیز معرفی کرد، البته هنوز خودرویی مجهز به این موتور روانه بازار نشده است.

مزدا در نمایشگاه خودروی ژنو از نمونه مخصوص 30 سالگی خودروی MX-5 نیز رونمایی می کند. این شرکت ژاپنی سال گذشته نمونه جدید مزدا CX-5 با موتور توربوشارژ را معرفی کرد (مدل 2019 مزدا CX-5 مجهز به موتور توربوشارژر معرفی شد).


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها