کد خبر : 9904

نسل جدید نیسان جوک در راه است

نسل جدید نیسان جوک در راه است

لبته در دیگر خطوط تولید نیسان جوک شاهد محصولاتی با موتور 1 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری توربو-4 (با قدرت تقریبی 187 اسب‌بخار) هستیم.

به گزارش خودروتک، مدت زیادی است که "نیسان جوک" قصد دارد نسل دومش را به بازارهای جهان معرفی کند. نسل دوم این خودرو در اروپا حدود یک دهه عمر دارد و زمان برای ورود نسل بعدی مناسب و شاید کمی دیر است.

کسانی که هنوز منتظر نسل دوم نیسان جوک هستند، احتمالا باید تا اواخر سال جاری صبر کنند. این خودرو بر پایه یک پلت‌فرم CMF-B  از گروه ائتلافی رنو- نیسان ارائه خواهد شد که در حال حاضر با رنو"کلیو v" مشترک است.

نسل دوم نیسان جوک در سال جاری معرفی می‌شود

این پلت‌فرم‌ها ساختار الکتریکی را پشتیبانی می‌کند

این پلت‌فرم‌ها ساختار الکتریکی را پشتیبانی می‌کند و احتمالا مدل‌های هیبریدی نیز در نسل دوم دیده خواهند شد. بنابراین جوک‌های آینده دی‌اکسید کمتری تولید کرده و خود را رقابتی‌تر نشان می‌دهند. مدل‌های الکتریکی این خودرو نیز قرار است به رقابت با محصولاتی مانند " هیوندای کنا"  بروند.

نسل دوم نیسان جوک در سال جاری معرفی می‌شود

پیتر بدرویسان، مدیر برنامه‌ریزی محصولات نیسان در اروپا در این خصوص گفت: ذائقه مردم در سراسر جهان از هاچ‌بک و سدان به سمت کراس‌اوور و SUV در حال حرکت تغییر است و به همین دلیل ترکیب یک خودروی قدبلند با شاخصه‌های آتی جهان یا همان انرژی برق طرحی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

نسل دوم نیسان جوک در سال جاری معرفی می‌شود

البته در دیگر خطوط تولید نیسان جوک شاهد محصولاتی با موتور 1 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری توربو-4 (با قدرت تقریبی 187 اسب‌بخار) هستیم. از طرفی این برند موتورهای 1.5 لیتری dci دیزلی را نیز رها نکرده و انتظار می‌رود شاهد یک نسخه ارتقاء یافته و بهره‌ورانه دیگر از آن باشیم.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها