کد خبر : 9815

سانگ یانگ موسو آنطور که دوستش داریم

سانگ یانگ موسو آنطور که دوستش داریم

آن دسته از افرادی که ساکن بریتانیا بوده و در میان خودروهای موجود در بازار این کشور به دنبال پیکاپ با قیمت مناسب باشند، بد نیست نگاهی به یکی از گزینه‌ها به نام سانگ یانگ موسو نیز بیاندازند چراکه قیمت پایه 20,995 پوند (27,423 دلار) رقم مناسبی برای چنین خودرویی خواهد بود.

به گزارش خودروتک، اکنون بسته به این‌که شما کدام نسخه از این پیکاپ را خریداری کرده و چه میزان بودجه‌ای در اختیار دارید، فرصتی فراهم شده تا برای بخش عقبی خودروی خود پوشش مناسبی تهیه کنید که نه تنها باعث ارتقای ظاهری این پیکاپ خواهد شد، بلکه با انتخاب بعضی از این موارد، پیکاپ موسو چهره‌ای شبیه به یک شاسی بلند بزرگ پیدا خواهد کرد.

با انتخاب بعضی از این موارد، پیکاپ موسو چهره‌ای شبیه به یک شاسی بلند بزرگ پیدا خواهد کرد.

سقف لوکس

گران‌ترین مدل سقف از میان گزینه‌های پنج‌گانه ارزشی برابر با 2540 دلار داشته و به ریل سقفی، چراغ‌های LED، اسپویلر همرنگ بدنه، پنجره ریلی بازشو و گرم‌کن شیشه عقب مجهز است.

غیر از این‌ها به منظور تامین بیشتر ایمنی خودرو امکاناتی چون چراغ ترمز LED، خروجی شیشه شور و قفل مرکزی با ریموت الکترونیکی نیز پیش‌بینی شده است.

سقف Hi Spec

در این مدل غیر از امکان انتخاب رنگ مشابه بدنه خودرو، امکاناتی مثل ریل سقفی، اسپویلر عقب، پنجره‌های بازشوی کناری، گرم‌کن شیشه عقب، نورپردازی داخلی، چراغ ترمز عقب و قفل مرکزی (البته به صورت دستی) قرار دارد. قیمت این قطعه اضافی 2018 دلار بوده و امکانات دیگری مثل ریل سقفی اضافه نیز روی آن قابل نصب است.

Tonneau roll top

با انتخاب این مدل، خودروی شما غیر از پوشش محفظه بار صاحب رول‌های آلومینیومی نیز خواهد شد که در دو رنگ نقره‌ای یا مشکی موجود بوده و جلوه تازه‌ای به چهره این پیکاپ خواهد بخشید. بد نیست بدانید این قطعه امکان باز شدن محفظه در سه حالت را به راننده خواهد بخشید تا بتواند بسته به شرایط و ابعاد وسایل، بهترین موقعیت را انتخاب کند. قیمت این قطعه 1717 دلار بوده و قابلیت سازگار شدن با تجهیزات اضافه دیگری را نیز دارد.

پوشش تاشو

همان‌طور که در تصویر مشخص است، پوشش سه تکه تاشوی استفاده شده در چند حالت قابل جمع شدن است و امکان دسترسی راحت به بخش بار پیکاپ را فراهم می‌سازد. رنگ این قطعه مشکی بوده و در صورت نیاز به حمل بار حجیم، امکان جمع‌آوری کامل آن وجود دارد. قیمت آن 1286 دلار است.

پوشش تاشوی نرم

این مورد تنها 418 دلار قیمت داشته و از تمامی گزینه‌ها ارزانتر است. دو عضو ضربدری فلزی از این پوشش حمایت کرده و قابل قفل کردن نیز هست.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها