کد خبر : 9620

مهمانی طلایی پوش های هوندا

مهمانی طلایی پوش های هوندا

نیم قرن پیش یعنی در سال 1969 برند هوندا برای اولین بار در بازار استرالیا معرفی شد. اکنون مسئولان این شرکت تصمیم گرفته‌اند با عرضه تعدادی محصول خاص، 50 سال حضور خود در این کشور را جشن بگیرند.

به گزارش خودروتک، مدل‌های ویژه 50 سالگی هوندا در استرالیا صرفاً نمایشی بوده و قرار نیست برای فروش عرضه شوند.

طبق تصمیم این شرکت، قرار شده روی بدنه نمونه‌ای از تمام محصولات قابل عرضه هوندا در بازار استرالیا، از ماشین چمن‌زن گرفته تا خودروهای سواری و موتورسیکلت، با ورقه‌ای از طلا پوشیده شود. مطمئناً انتخاب رنگ طلایی برای پوشش بدنه این محصولات، تصادفی و بی‌دلیل نبوده بلکه برای تاکید بر حضور درخشان این برند در مدت 50 سال در استرالیا انتخاب شده است.

از میان مدل‌های سواری ساخت هوندا، دو خودروی اسپرت و هیجان‌انگیز این شرکت یعنی NSX و سیویک تیپ R برای پوشیدن لباس طلایی انتخاب شده‌اند.

از میان مدل‌های مختلف موتورسیکلت ساخته شرکت هوندا نیز موتور قدرتمند CBR100RR Fireblade، مدل CRF450L enduro و همچنین دوچرخه CRF50F Kids fun افتخار دریافت پوشش طلایی را دریافت کرده‌اند.هوندا حتی پا فراتر نهاده و ماشین چمن‌زن مدل HRU19 Buffalo Premium و ژنراتور EU22i را نیز با همین پوشش طلایی عرضه کرده است.

آقای هیرویوکی شیمیزو (Hiroyuki Shimizu) که مدیرعامل شعبه هوندا در استرالیا است، ارائه محصولات این شرکت حتی ماشین چمن‌زن یا ژنراتور با پوشش طلایی به مناسبت گرامیداشت حضور 50 ساله هوندا در استرالیا را به عنوان حرکتی جالب برای معرفی بیشتر این برند می‌داند.

اما خبر بد برای طرفداران هوندا و مخصوصاً مدل‌های ویژه 50 سالگی خودروساز ژاپنی این است که محصولات یادشده صرفاً نمایشی بوده و قرار نیست برای فروش عرضه شوند.

آقای شیمیزو ضمن اشاره به این موضوع، خاطرنشان ساخته که قرار است این خودروها در طول سال 2019 در نقاط مختلف کشور پهناور استرالیا به معرض نمایش دربیایند که اخبار تکمیلی درمورد این برنامه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها