کد خبر : 9534

ب ام و i4 در راه است/ رقیب آلمانی تسلا مدل 3

ب ام و i4 در راه است/ رقیب آلمانی تسلا مدل 3

برای اولین بار خودروی الکتریکی چهاردرب کوپه بی ام و که احتمالا با نام i4 عرضه خواهد شد با پوشش مخفی شونده به نسبت سنگینی شکار عکاسان شده است و با توجه به این تصاویر رسما می توان ادعا کرد که رقیب تسلا مدل 3 به زودی زود عرضه خواهد شد. بی ام و برنامه دارد تا این خودرو را تحت مدل 2021 روانه بازار کند.

به گزارش خودروتک، پیش از این منابع موثق اعلام کرده بودند که پلت فرم این خودرو بر پایه نسل بعدی سری 4 که هنوز معرفی نشده است خواهد بود. با توجه به عکس های منتشر شده از مدل استتار یافته می توان مهر تاییدی بر این مسئله زد زیرا خودرو شباهت بسیار زیادی به نسل جدید سری 3 این شرکت دارد که پلت فرم آن در سری 4 بی ام و نیز استفاده خواهد شد.

گرچه خودرو مجهز به طرح خروجی اگزوز است اما این اگزوز ها نمایشی بوده و صرفا با هدف گمراه سازی بر روی مدل های اولیه قرار داده می شود.

بی ام و قرار است این خودرو را در کارخانه مونیخ و خط تولیدی که سری 3 را تولید می کند، تولید کند.این کمپانی برای این که هارمونی بین تولید محصولات با قوای محرکه متفاوت ایجاد کند، چند نمونه اولیه نیز از این خودرو را نیز تولید کرده است.

اتحادیه اروپا در نظر دارد تا کف تولید گازهای CO2 را تا سال 2030 میلادی 35 درصد کاهش دهد. به همین دلیل خودروسازان تنها نمی توانند بر خودروهای با قوای محرکه بنزین و دیزل تکیه کنند.

بی ام و i4 بر پایه یکی از کانسپت های چشم نواز بی ام و یعنی  i-Vision Dynamics که در سال 2017 میلادی در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شد، تولید خواهد شد و خط طراحی این کانسپت را دنبال خواهد کرد.

بی ام و

بی ام و برنامه دارد تا 12 خودروی کاملا الکتریکی و 25 خودروی خودروی هیبریدی را تا دهه آینده میلادی عرضه کند.


منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها